18 August 2019 16:28
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

bank
29.07.2019 17:39
Ma ktoś numer tel. Do Karol Najmowicz ???

bank
28.07.2019 21:35
Koledzy kogo polecicie do zrobienia remontu silnika lub jest ktos na forum kto sie podejmie ogólnie to trzeba wszystko przejrzeć kartery sa zgodne ale pokrywa rozrządu i skrzyni i dekle juz maja inny

Suchy
27.07.2019 19:54
motorcyclesm10, zrób swoją spręzynkę do nowego ze szprychu rowerowej, tylko zeby oczko nie było za duże, u mnie chodzi malinowo

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Junak w trasie » spotkania
 Drukuj temat
Wyscigi weteranow Lublin.
Adam M
Nie wiem czy to dobre miejsce na ten temat ale wyscigi to bardziej spotkanie niz turystyka chyba Smile
Tak wiec oczekuje na relacje z imprezy, bo przynajmniej kilku czlonkow forum tam bylo zawodnicy czy ogladacze.
 
seba
Witam .
Znalazłem tylko to co na FM , czyli :
Kilka fotek : https://picasaweb...irectlink#

100-150ccm
YouTube Video


bieg z koszem :
YouTube Video


Bieg powyżej 350ccm :
YouTube Video

Dołącz do grupy Junak assistance - pomoc na trasie http://sfm-junak....ontact.php
sfm-junak.pl/images/elephant-on-trampolinee18079.gif
 
Wulkan
Witam

Bylo ok. Niestety jest wielce prawdopodobnym, ze to ostatnia impreza w tym miejscu. Deweloper dogadal sie z PZM czy innymi wladzami i maja tor zaorac i postawic bloki czy cos w tym stylu - tyle wiem z kilku zrodel.

Impreza byla 3- dniowa, niestety rozne obowiazki sprawily ze j bylem tam tylko jeden dzien, w sobote.

Tegoroczny Super Veteran by ljak zwykle udany. Oprocz wyscigow byly jazdy na regularnosc, jazdy sprawnosciowe, konkurs sprawnosci itd, pokazy pierwszej pomocy.

W wyscigu sidecar doszlo do groznego wypadku, w dosy kuriozalnych okoliczosciach.
Ostatnie okrazenie na mete wjezda jeden z ostatnich zawodnikow, i prawdopodobnie chcial zrobic efektowny ,,zakret" zarzucenie ruska z koszem. Cale zdarzenie widzialem bardoz dokladnie, nie obliczych chyba predkosci bo bylo za szybko no i asfalt kleił niezle. postawilo go bokiem, snelo z dw ametry i koncu wyrzucilo jezdzca, ktory z calym impetem walnal pokiem i kaskiem (helm niemiecki) o asfalt. W tm motor przewrocil sie n abok i wtedy amarlem, bo motor przewrocil sie ,,do gory kolami" tuz obok lezacego kierowcy. uff. Niby predkosci nie bylo, ale gosciu niezle oberwal, nie ruszal sie, karetka go zabrala, prawdopodobnie skonczylo sie na szczescie tylko parzadnie obitym ramieniem? NIe mam wiecej danych.

Po sidecarach jechala klasa OPEN pow. 250ccm po 1955r. aż 17 maszyn.
Startowalem jako 6-ty w szedzie, po dobrym starcie jechalem za Triumphem Tigerem 650. Nie mialem szans, tym bardziej ze dosiadal go "Łysy" dobry zawodnik supermoto Smile. Jak wyruszylem, tak dojechalem na tym drugim miejscu.
Z mala przygoda na pierwszym okrazeniu, motor zaczal przerywac - no tak, zapomnialem otworzyc kranika Wink.

Dzieki slabemu startowi, nie dogonila mnei replika MV Agusta, na bazie podkreconego troche Susi GS 400 - profesjonalnie przygotowana do wyscigow.
Giuri -znajomy Wegier mial problemy z zasilaniem, nawet nie wiem ktory przyjechal?

Impreza ie udala, pogoda, piekna, upal po 30 st. w cieniu i co wiecej dodac Smile.
Wieczorem juz bylem w domu, koledzy bawili sie w pobliskim osrodku Marina tak ja kw piatek. niestety mialem w domu inna impreze i, mimo checi, nie moglem zostac.



Pozdrawiam
Wulkan
 
seba
I kolejne nagrania rock

Trochę "inaczej" kręcone , ale jak dla mnie to w deche .

YouTube Video


YouTube Video


YouTube Video


I jeszcze z tvn kurbo

YouTube Video

Edytowane przez seba dnia 27.05.2011 21:11
Dołącz do grupy Junak assistance - pomoc na trasie http://sfm-junak....ontact.php
sfm-junak.pl/images/elephant-on-trampolinee18079.gif
 
merh
www.rajdlubelski.pl/SV2012_plakat.jpg

(Podwiesić temat )
>:)
 
Przejdź do forum:

12,669,635 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.