22 July 2019 10:49
Losowa Fotka
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

CZESIO1958
10.07.2019 10:35
Brać Grin Nawet bez papieru Pfft

Junaktemple
08.07.2019 21:28
Bez kratki junaki sportowe, ale tez nie wszystkie. To byl inny zbiornik.

CZESIO1958
08.07.2019 08:06
Raczej wszystkie miały kratkę

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Strefa Luzu » Hyde Park
 Drukuj temat
Bitsa.
Adam M
Tak nazywamy motocykle zlozone z czesci roznych modeli i rocznikow, najlepszym tlumaczeniem byloby chyba slowo "kawalkowiec'.
Cala historia zaczela sie w momencie sprzedazy BSA, jako ze sprzedawalem ja w oryginale jako model 70 Thunderbolt, w zwiazku z czym zostalo mi duzo roznych kawalkow ktore dodawalem przez 10 lat jezdzenia na niej, a niektore czesci musialem zdjac, jako ze nie byly czesciami tego modelu.
Wowczas wymyslilem ze zamiast sprzedawac niepotrzebne czesci postaram sie zbudowac jeszcze jedna BSA, podobna w charakterze do mojej, ale tym razem zbudowana z czesci ktore mi zostaly + jakiejs ramy ktora uda mi sie dokupic.
Jednak przez dluzszy czas zakup ramy jakos nie mogl sie zmaterializowac az do ostatniego weekendu, gdy niespodziewanie dla siebie zobaczylem i kupilem ta kupke zlomu :

i.postimg.cc/htCv8B0p/P7200001.jpg

Bylismy ze Stevem na corocznym zlocie weteranow w Paris, ON i tam wlasnie ktos wylozyl na sprzedaz to cudo.
Cudo, bo wcale nie jest to gola rama, ale czego moze nie widac jest tam kompletne tylne kolo z rozbierana piasta, bebnem hamulcowym i caly mechanizmem tylnego hamulca, do tego zbiornik oleju, tylny blotnik i kanapa.
Ta ostatnia wyglada czerstwo ale gdy dotknalem jej reka to zadziwila mnie miekka gabka i okladzina z dwoma malymi przecieciami. Moja oryginalna kanapa z poprzedniej BSA byla 3 x twardsza i pekala na kazdym szwie.
Posuwajac sie do przodu mamy tam oryginalne podnozki kierowcy, centralna podstawke i lacznik z grubego plaskownika wspawany i laczacy dolne rury ramy przechodzacy w solidna podstawe bocznej podstawki, co wszystko jest inwencja ktoregos z poprzednich wlascicieli. Calos wiencza polki przedniego zawieszenia z kompletnym mechanizmem ciernego amortyzatora w srodku.
Jako kwiatek do kozucha jest oska z dystansami tylnego kola i napedem szybkosciomierza + linka, oraz lampa z oryginalnym przelacznikiem swiatel z 67r i cala wewnetrzna instalacja elektryczna. Jest nawet resztka instalacji idaca do tylnej lampy i automatu stop, razem z tym oryginalnym automatem.
Calosc jest z 67r i wyglada jakby co najmniej kilka lat spedzila na swierzym powietrzu.

Ja do tego projektu mam prawie caly silnik 650 z moja bardzo specjalna glowica i gaznikami Amal 32 mm w b.dobrym stanie ( co wazne w przypadku tych gaznikow ), 1.5 skrzyni biegow, swietny duzy zbiornik z modelu Rocket Lightning i plastikowe boczki. Nie mam przodu i przedniego kola, ale mam najwazniejsza czesc przodu czyli nowe slidery ( golenie) od przodu z 70r. W zwiazku z tym ze przod z 67r byl na poziomie mniej wiecej junakowskim chce zbudowac duzo lepszy przod z 69 / 70r z podwojnym tlumieniem i porzadnym przednim hamulcem, takim jak mialem w poprzedniej BSA. Oprocz tego projekt bedzie mial uklad ladowania z prawdziwego zdarzenia oparty o 3 fazowy alternator i nowoczesny regler i halogen H4 w przedniej lampie.
 
CZESIO1958
Trzymam kciuki Grin
 
Adam M
Aha, motocykl bedzie robiony na sprzedaz i kazdy bedzie mogl sobie wlasnorecznie sprawdzic co i jak bylo robione. Po skonczeniu motocykl bedzie odpalony, dotarty i postaram sie przejechac na nim jakies 1000 km.
Cena na polski rynek gdyby ktos byl zainteresowany 15 tys + przesylka.
 
mariuszm10
ciekwy projekt i cena jak za motocykl po remacie całkiem przyzwoita.
 
adam_r100gs
H4 - no zaszalałeśSmile Chylę czoła przed tymi, co się grzebią w calowych.
 
Adam M
Szybka akcja to nie bedzie, wczoraj udalo mi sie odkrecic 3 sruby w ciagu 2 godzin Smile.
 
Marcin
Cenę podałeś w złotych polskich czy dolarach kanadyjskich? Smile
Scrambler 616 .349
 
Adam M
Nie w zlotych polskich.
W CAD cena bedzie kolo $5 tys. jezeli uda mi sie zmiescic koszty w $4 tys.
Swoja prace wycieniam na tysiaka, chyba ze wszystko bedzie szlo tak z kamienia jak dotychczas przy tej ramie Smile.

Połączony z 12.07.2019 03:08:
Niewiele sie zmienilo, ale kilka elementow dalo sie odkrecic :

i.postimg.cc/hj6sRWWd/P8110004.jpg

Ucieszylo mnie ze w tym zdekompletowanym i zaniedbanym motocyklu zostaly elementy oryginalne, ktorych nie mialem w poprzedniej BSA jak sruby mocujace podstawe alumulatora, ktore maja okragle lby z chwytem na klucz plaski, laczniki ciegla w hamulcu tylnym, ktore rowniez nie sa sworzniem z dziurka na przelot ale bardzo fikusnym instrumentem z cienkiej sprezynowej blachy - ot takie smaczki.
Drugi problem radosci ze moj blotnik tylny jest na pewno oryginalny BSA, tyle ze z powodu jego stnu bedzie musial byc pewnie malowany.
Edytowane przez Adam M dnia 12.07.2019 03:08
 
Przejdź do forum:

12,575,237 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.