18 August 2019 16:27
Losowa Fotka
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

bank
29.07.2019 17:39
Ma ktoś numer tel. Do Karol Najmowicz ???

bank
28.07.2019 21:35
Koledzy kogo polecicie do zrobienia remontu silnika lub jest ktos na forum kto sie podejmie ogólnie to trzeba wszystko przejrzeć kartery sa zgodne ale pokrywa rozrządu i skrzyni i dekle juz maja inny

Suchy
27.07.2019 19:54
motorcyclesm10, zrób swoją spręzynkę do nowego ze szprychu rowerowej, tylko zeby oczko nie było za duże, u mnie chodzi malinowo

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Ogólny » Nasze Junaki
 Drukuj temat
M10 Królika
krolikroger
No więc słowo ciałem się staje i pierwszy idzie na warsztat
www.sfm-junak.pl/images/photoalbum/useralbum_935/02_06_2019.jpg

dzisiaj piaskowanie ramy i wahacza i podkład epoksydowy jak się uporam ze wszystkimi klunkrami to montaż i pasowanie.

krolikroger
 
CZESIO1958
Puzzle Grin
Do boju. .
 
mariuszm10
chcesz, dołożę ci jeszcze mój, będzie ci raźniej. przeciez lepiej robic 2 niz jedenmrgeen
 
krolikroger
Podziękuję mam co robić. Ale masz racje lepiej robić dwa niż jeden
www.sfm-junak.pl/images/photoalbum/useralbum_949/rama_iz.jpg
 
CZESIO1958
Iż 49 hmmm Grin
 
Junaktemple
Czy skorupy byly pasowane przed lakierowaniem?
Junaktemple
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
krolikroger
Jeszcze nie. Całość najpierw do piachu i w podkład epoksydowy. Potem montaż w całość wszelkie pasowanie naprawiania ewentualne wyspawki, potem rozbiórka i dopiero do lakieru.
 
Junaktemple
OKWink
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Vicia
Prawidłowo gg36
Junak M10,Jawa TS 350,SHL M11,WFM M06,WSK 125,Panonia Tlf 250,VWgolf I cabrio 79"/
 
adamco07
krolikroger napisał(a):

.................Całość najpierw do piachu i w podkład epoksydowy. Potem montaż w całość wszelkie pasowanie naprawiania ewentualne wyspawki, potem rozbiórka i dopiero do lakieru.


Moim zdaniem wskazane jest powtórne piaskowanie po piłowaniu, spawaniu i dopasowaniu wszystkich elementów przed lakierowaniem właściwym gdyż obecne podkłady w mniejszym lub większym stopniu chłoną wilgoć z powietrza. Drugim argumentem jest to że zazwyczaj jedno piaskowanie nie usunie każdego ziarenka rdzy, nieraz widywałem chociażby drobne niedociągnięcia piaskowania.

adamco07
Lubię starsze i "cycate" im większe "cycki" tym lepsza.
Poszukuję tabliczki z Junaka z numerem ramy 96384 aby wróciła tam gdzie jest jej miejsce.
Właściciela ramy Junaka nr ok. 97XXX i wybitym na tabliczce nr silnika 91391 proszę o kontakt
 
Przejdź do forum:

12,669,610 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.