25 June 2019 08:40
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Adam M
24.06.2019 15:06
To tlumaczy wszystko.

CZESIO1958
24.06.2019 09:39
A dlatego że mam dostęp do takiego oleju Pfft

Adam M
24.06.2019 02:44
Dlaczego Czesiu, chyba nie ze wzgledu na katalizator spalin ? Smile Podpowiedz Zbyszka jest dobra.

CZESIO1958
13.06.2019 21:00
15 w30

zbyszek
13.06.2019 20:37
20x50 ?

CZESIO1958
13.06.2019 20:34
Ja wlałem mineralny Pfft I jestem zadowolony

zbyszek
13.06.2019 20:26
Jaki olej wlać do silnika i skrzyni biegów silnik po kapitalce

kupiec
30.05.2019 21:34
Witam,szukam kogoś kto ogarnie iskrownik najlepiej wysyłkowo

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Garaż Fabryczny » Silnik .
 Drukuj temat
Dziwne objawy
Sqid
Witam, zapomniałem dodać że pierścienie są z Łodzi, a tłok oryginalny z epoki FSO w bardzo dobrym stanie w/g którego był robiony szlif.
 
Adam M
Tylko nic sie nie wyswietla o tych objawach.
 
Sqid
Powód tego to nadmierne dymienie podczas rozruchu silnika
 
CZESIO1958
Dwie opcje
Pierścień zgarniający
Lub standard pompa przepuszcza olej do skrzyni korbowej na postoju
I zanim olej zostanie odpompowany jest rozbryzgiwany na cylinder.
A jest go tyle że pierścienie nie są w stanie go zgarnąć.
Po kilku minutach dymienie ustaje ?
 
geosmol
Sqid napisał(a):

Powód tego to nadmierne dymienie podczas rozruchu silnika

Normalne w Junaku i z tego powodu nie remontuj silnika. Po odpompowaniu oleju z suchej miski olejowej zapewne dymienie ustaję Smile
Junak M-10 '62 z wózkiem bocznymGrin
Junak M-10 '63
WFM M-06 '62
 
Przejdź do forum:

12,456,831 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.