22 November 2018 12:43
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

mprojekt
29.10.2018 21:06
Dzięki kolego

Junaktemple
28.10.2018 14:17
https://plus.googl
e.com/110692947032
667146167

mprojekt
28.10.2018 10:28
Ma ktoś schematy skrzyni ze strony ataman bo strona juz nie działa. Na Google wyświetla grafiki z niej ale slaba rozdzielczość

zbyszek
08.10.2018 12:42
http://www.motory.
hg.pl/katalog/pols
kie/junak

ropsonn
04.10.2018 15:45
dla ciekawości dziś grzebiąc na alledrogo faktycznie znalazłem hartmanowy tłumik rybkę z nierdzewki za 320 zyla

zbyszek
03.10.2018 19:18
Hartmann kupiłem i są OK

CZESIO1958
03.10.2018 09:55
W zasadzie w grę wchodzi Hartmann. Mam i jest OK

Antyk
03.10.2018 09:36
Od kogo najlepiej kupić tłumik rybkę ?kogo polecacie?

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Ogólny » Różne
 Drukuj temat
KALENDARZ na 2019r
jurek53
witam
pasjonatów JUNAKA i nie tylko.
rok 2018 niedługo dobiegnie końca.
czas tradycyjnie pomyśleć już o kalendarzu na nadchodzący ROK.
wszystkie znaki na niebie kłaniają i zwracają sie ku życzliwemu kol. P.KRZYSZTOFOWI 54.
///jeśli się mylę lub kogoś obraziłem to przepraszam//
temat ten oczywiście kalendarza poddaje do przedyskutowania zainteresowanych...
z poważaniem J.53
:(
 
Czarek
jurek53 napisał(a):

witam
pasjonatów JUNAKA i nie tylko.
rok 2018 niedługo dobiegnie końca.
czas tradycyjnie pomyśleć już o kalendarzu na nadchodzący ROK.
wszystkie znaki na niebie kłaniają i zwracają sie ku życzliwemu kol. P.KRZYSZTOFOWI 54.
///jeśli się mylę lub kogoś obraziłem to przepraszam//
temat ten oczywiście kalendarza poddaje do przedyskutowania zainteresowanych...
z poważaniem J.53
Sad


Kolego z dyskusji to kalendarza nie będzie,szczególnie jeśli dyskusje proponujesz na początku listopada :-)))

Czarek.
 
http://czarekmotocykle.republika.pl/
Siostra
Kalendarz się rodzi po woli Wink Ciut inny niż w 2017 i 2018. Bedzie i kolorowo i czarno-bialo, z dziewczynami i bez Wink A jakie pomysły są już na 2020 Grin

Siostra
 
ropsonn
Mniam , mniam smoke
 
Przejdź do forum:

10,615,873 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2018 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.