21 July 2019 22:23
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

CZESIO1958
10.07.2019 10:35
Brać Grin Nawet bez papieru Pfft

Junaktemple
08.07.2019 21:28
Bez kratki junaki sportowe, ale tez nie wszystkie. To byl inny zbiornik.

CZESIO1958
08.07.2019 08:06
Raczej wszystkie miały kratkę

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Garaż Fabryczny » Elektryka .
 Drukuj temat
Problem z odpaleniem Junaka
Samuraj7
Witam Wszystkich,
Jak już wszystko poprawiłem sprawę z gaźnikiem i hamulcem to mam problem z odpaleniem Junaka, jak mam podłączoną instalację to nie odpala (nie ma iskry tak mi się przynajmniej wydaje), jak odłączę i palę na samym iskrowniku to odpala za pierwszym strzałem. Wcześniej palił na instalacji za pierwszym razem i nie było problemów (nic nie zmieniałem w instalacji), a teraz mam już zakwasy od kopniaka. Może ktoś coś poradzi, bo pogoda fajna i trochę żal.
Samuraj7
 
Junaktemple
Stacyjka WRO czy replika?
Iskra jest?
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Jacek T
Przy stacyjce masz blaszki, takie wyizolowane które rozchyla kluczyk. W momencie wciśnięcia kluczyka powinny się rozginać jedna dogina się podając na stacyjkę prąd z akumulatora wtedy zapala ci się wszystko.
Natomiast ta kluczowa dla twojego przypadku to ta druga która ma się rozwierać i odłączać masę od zacisku który dalej idzie do gniazda NN w iskrowniku.

I bardzo często jest sytuacja taka że ta blaszka nie do końca rozłącza masę i iskrownik po wciśnięciu kluczyka dalej ma masę -- czyli do końca uzwojenia pierwotnego i początku wtórnego masz podpiętą masę .

Sprawdź na mierniki ( taki piszczek sobie włącz znaczek diody ) i dognij tak blaszki aby po wciśnięciu kluczyka masa się rozłączała. Sprawdź przy obrocie kluczykiem czasem w pozycji środkowej rozłącza po przekręceniu w którąś stronę zaczyna się zwierać -- lekko krzywy kluczyk.


JT
www.motocyklejacka.pl
 
www.motocyklejacka.pl
mariuszm10
Miałem ostatnio to samo, Junak palił i w pewnym monecie przestał. Okazało się ze po włożeni kluczyka blaszka, która się rozchyla wchodziła w kontakt ze śrubka od innego przewodu w stacyjce, odgiąłem to przyłącze i problem zniknął. Na początku tego problemu nie było bo ta śrubka była tak zardzewiała ze prąd nie płynął.
 
Samuraj7
Może tak być, stacyjka jest WRO i chyba przyszedł na nią czas.Chociaż wymieniałem ostatnio przełącznik świateł i stary był dużo lepszy nie było w nim dziwnych samoistnych przebić na masę.

Połączony z 15.08.2018 20:17:
Na zimno odpala, gaźnik odizolowałem, ale myślę, że za luźno chodzi kopniak tak jak by nie było kompresji.
Na ciepło nie odpala, może jakieś sugestie.
Edytowane przez Samuraj7 dnia 15.08.2018 20:17
Samuraj7
 
arekba
na ciepło jak nie odpala na próbę zdejmij gumę gażnik-filtr.
 
Saakaszwili
Samuraj7 napisał(a):

Na zimno odpala, gaźnik odizolowałem, ale myślę, że za luźno chodzi kopniak tak jak by nie było kompresji.

Cze
Test jest prosty, ja ważę 90kg i mogę spokojnie stanąć na kopniaku, jeśli kopka ucieka to szukaj kompresji.
Pozdr
Witek
 
Samuraj7
Kompresję sprawdziłem wyszło 7,5 czyli średnio więc powinien odpalić, mam odczucie, że kopniak "ślizga" się w silniku, więc chyba czeka mnie rozbiórka. Na wszelki wypadek wymienię jeszcze kondensator.
Samuraj7
 
Jacek T
Kopnik uślizguje się na sprzęgle. Sprawdź czy linka nie jest zbyt mocno naciągnięta. Jak to jest ok to zapewne standardowy temat sprężyny w sprzęgle. Po zdjęciu prawej kapy niech ktoś stanie na kopniku, obserwuj czy nie ślizga się sprzęgło.

JT
www.motocyklejacka.pl
 
www.motocyklejacka.pl
Samuraj7
Wymieniłem kondensator, stacyjkę, przeczyściłem co się dało i cud odpalił, choć co do pracy samego silnika mam zastrzeżenia trochę nierówno pracuje.
Tak mnie ta cała sytuacja wymęczyła, że w garażu zagościło Suzuki GS 750 rocznik 1977.
Samuraj7
 
Junaktemple
¨w garażu zagościło Suzuki GS 750 rocznik 1977.¨
Czyli kolejny stary klunkierWink
Gaznik zrobil?
Junaktemple
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Tomek Sz
Samuraj7 napisał(a):

Wymieniłem kondensator, stacyjkę, przeczyściłem co się dało i cud odpalił, choć co do pracy samego silnika mam zastrzeżenia trochę nierówno pracuje.
Tak mnie ta cała sytuacja wymęczyła, że w garażu zagościło Suzuki GS 750 rocznik 1977.


Dobrze Ci. Jakby mnie było stać na takie podejście, to bym nie miał miejsca w garażu Smile

Kondensator ma raczej wpływ na pracę na wyższych obrotach, kabel do stacyjki możesz ostatecznie odpiąć i gasić dekompresatorem. Przede wszystkim porządny przerywacz z czystymi stykami.
 
Adam M
GS750 to bardzo dobry motocykl tyle ze 77 rok ma jeszcze chyba mechaniczny zaplon z odsrodkowym przyspieszaczem, wiec po jakims czasie moze tez zastrajkowac z zapalaniem tak jak Junak.
Ja na problemy ze starymi gratami zafundowalem sobie stara "latajaca cegle" z 93r - komfort, wtrysk paliwa i chlodzenie plynem daje o wiele lepsza stabilizacje termiczna silnika, zapala zawsze dopuki sie nie zepsuje Smile.
W zwiazku z tym musialem sie nauczyc jak dziala stary Motronic i elektroniczna regulacja temperatury w moim BMW.
Nigdy tak naprawde nie mozesz wygrac.

PS. Na powaznie to po prostu zona nie chce ze mna jezdzic na Tridencie z powodu zawsze obecnego smrodku spalonego oleju i prymitywnego zawieszenia. Na BMW sama wskakuje.
 
CZESIO1958
Cegłę hmm K100 czy K75 ?
 
Adam M
93 K75S

s26.postimg.cc/cvyt9lemx/image3.jpg
 
CZESIO1958
Zacny sprzęt Grin
 
rafi555
Na cross country był podobny, one te silnik mają takie nietypowe kanciaste Smile .
 
Tomek Sz
rafi555 napisał(a):

Na cross country był podobny, one te silnik mają takie nietypowe kanciaste Smile .


Dlatego nazywa je się "cegłą". Startował w klasie neoklasyków.
 
Adam M
Napisze kilka slow o niej ( cegle ) w innym temacie.
 
Przejdź do forum:

12,569,694 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.