22 October 2018 21:53
Losowa Fotka
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

mprojekt
18.10.2018 12:33
Jak ktoś chętny to od Hartmanna mam do opylenia cygaro, zrobiłem na nim może 20km bo syn nudził że za głośno na rybce, ale dla mnie Junak musi być głośny więc jak ktoś chętny to pisać. Na cygarze chod

zbyszek
08.10.2018 12:42
http://www.motory.
hg.pl/katalog/pols
kie/junak

ropsonn
04.10.2018 15:45
dla ciekawości dziś grzebiąc na alledrogo faktycznie znalazłem hartmanowy tłumik rybkę z nierdzewki za 320 zyla

zbyszek
03.10.2018 19:18
Hartmann kupiłem i są OK

CZESIO1958
03.10.2018 09:55
W zasadzie w grę wchodzi Hartmann. Mam i jest OK

Antyk
03.10.2018 09:36
Od kogo najlepiej kupić tłumik rybkę ?kogo polecacie?

mariuszm10
21.09.2018 09:57
czy ktoś z kolegów miał już doczynienia z płytkami blotnikami z MAR MOT u, zgodne sa wymiarowo z fabrycznymi?

pitersur
19.09.2018 16:51
Tak. Właśnie szukam coś podobnego albo oryginału.

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Garaż Fabryczny » Elektryka .
 Drukuj temat
Problem z odpaleniem Junaka
Samuraj7
Witam Wszystkich,
Jak już wszystko poprawiłem sprawę z gaźnikiem i hamulcem to mam problem z odpaleniem Junaka, jak mam podłączoną instalację to nie odpala (nie ma iskry tak mi się przynajmniej wydaje), jak odłączę i palę na samym iskrowniku to odpala za pierwszym strzałem. Wcześniej palił na instalacji za pierwszym razem i nie było problemów (nic nie zmieniałem w instalacji), a teraz mam już zakwasy od kopniaka. Może ktoś coś poradzi, bo pogoda fajna i trochę żal.
Samuraj7
 
Junaktemple
Stacyjka WRO czy replika?
Iskra jest?
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Jacek T
Przy stacyjce masz blaszki, takie wyizolowane które rozchyla kluczyk. W momencie wciśnięcia kluczyka powinny się rozginać jedna dogina się podając na stacyjkę prąd z akumulatora wtedy zapala ci się wszystko.
Natomiast ta kluczowa dla twojego przypadku to ta druga która ma się rozwierać i odłączać masę od zacisku który dalej idzie do gniazda NN w iskrowniku.

I bardzo często jest sytuacja taka że ta blaszka nie do końca rozłącza masę i iskrownik po wciśnięciu kluczyka dalej ma masę -- czyli do końca uzwojenia pierwotnego i początku wtórnego masz podpiętą masę .

Sprawdź na mierniki ( taki piszczek sobie włącz znaczek diody ) i dognij tak blaszki aby po wciśnięciu kluczyka masa się rozłączała. Sprawdź przy obrocie kluczykiem czasem w pozycji środkowej rozłącza po przekręceniu w którąś stronę zaczyna się zwierać -- lekko krzywy kluczyk.


JT
www.motocyklejacka.pl
 
www.motocyklejacka.pl
mariuszm10
Miałem ostatnio to samo, Junak palił i w pewnym monecie przestał. Okazało się ze po włożeni kluczyka blaszka, która się rozchyla wchodziła w kontakt ze śrubka od innego przewodu w stacyjce, odgiąłem to przyłącze i problem zniknął. Na początku tego problemu nie było bo ta śrubka była tak zardzewiała ze prąd nie płynął.
 
Samuraj7
Może tak być, stacyjka jest WRO i chyba przyszedł na nią czas.Chociaż wymieniałem ostatnio przełącznik świateł i stary był dużo lepszy nie było w nim dziwnych samoistnych przebić na masę.

Połączony z 15.08.2018 20:17:
Na zimno odpala, gaźnik odizolowałem, ale myślę, że za luźno chodzi kopniak tak jak by nie było kompresji.
Na ciepło nie odpala, może jakieś sugestie.
Edytowane przez Samuraj7 dnia 15.08.2018 20:17
Samuraj7
 
arekba
na ciepło jak nie odpala na próbę zdejmij gumę gażnik-filtr.
 
Saakaszwili
Samuraj7 napisał(a):

Na zimno odpala, gaźnik odizolowałem, ale myślę, że za luźno chodzi kopniak tak jak by nie było kompresji.

Cze
Test jest prosty, ja ważę 90kg i mogę spokojnie stanąć na kopniaku, jeśli kopka ucieka to szukaj kompresji.
Pozdr
Witek
 
Samuraj7
Kompresję sprawdziłem wyszło 7,5 czyli średnio więc powinien odpalić, mam odczucie, że kopniak "ślizga" się w silniku, więc chyba czeka mnie rozbiórka. Na wszelki wypadek wymienię jeszcze kondensator.
Samuraj7
 
Jacek T
Kopnik uślizguje się na sprzęgle. Sprawdź czy linka nie jest zbyt mocno naciągnięta. Jak to jest ok to zapewne standardowy temat sprężyny w sprzęgle. Po zdjęciu prawej kapy niech ktoś stanie na kopniku, obserwuj czy nie ślizga się sprzęgło.

JT
www.motocyklejacka.pl
 
www.motocyklejacka.pl
Samuraj7
Wymieniłem kondensator, stacyjkę, przeczyściłem co się dało i cud odpalił, choć co do pracy samego silnika mam zastrzeżenia trochę nierówno pracuje.
Tak mnie ta cała sytuacja wymęczyła, że w garażu zagościło Suzuki GS 750 rocznik 1977.
Samuraj7
 
Junaktemple
¨w garażu zagościło Suzuki GS 750 rocznik 1977.¨
Czyli kolejny stary klunkierWink
Gaznik zrobil?
Junaktemple
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Tomek Sz
Samuraj7 napisał(a):

Wymieniłem kondensator, stacyjkę, przeczyściłem co się dało i cud odpalił, choć co do pracy samego silnika mam zastrzeżenia trochę nierówno pracuje.
Tak mnie ta cała sytuacja wymęczyła, że w garażu zagościło Suzuki GS 750 rocznik 1977.


Dobrze Ci. Jakby mnie było stać na takie podejście, to bym nie miał miejsca w garażu Smile

Kondensator ma raczej wpływ na pracę na wyższych obrotach, kabel do stacyjki możesz ostatecznie odpiąć i gasić dekompresatorem. Przede wszystkim porządny przerywacz z czystymi stykami.
 
Adam M
GS750 to bardzo dobry motocykl tyle ze 77 rok ma jeszcze chyba mechaniczny zaplon z odsrodkowym przyspieszaczem, wiec po jakims czasie moze tez zastrajkowac z zapalaniem tak jak Junak.
Ja na problemy ze starymi gratami zafundowalem sobie stara "latajaca cegle" z 93r - komfort, wtrysk paliwa i chlodzenie plynem daje o wiele lepsza stabilizacje termiczna silnika, zapala zawsze dopuki sie nie zepsuje Smile.
W zwiazku z tym musialem sie nauczyc jak dziala stary Motronic i elektroniczna regulacja temperatury w moim BMW.
Nigdy tak naprawde nie mozesz wygrac.

PS. Na powaznie to po prostu zona nie chce ze mna jezdzic na Tridencie z powodu zawsze obecnego smrodku spalonego oleju i prymitywnego zawieszenia. Na BMW sama wskakuje.
 
CZESIO1958
Cegłę hmm K100 czy K75 ?
 
Adam M
93 K75S

s26.postimg.cc/cvyt9lemx/image3.jpg
 
CZESIO1958
Zacny sprzęt Grin
 
rafi555
Na cross country był podobny, one te silnik mają takie nietypowe kanciaste Smile .
 
Tomek Sz
rafi555 napisał(a):

Na cross country był podobny, one te silnik mają takie nietypowe kanciaste Smile .


Dlatego nazywa je się "cegłą". Startował w klasie neoklasyków.
 
Adam M
Napisze kilka slow o niej ( cegle ) w innym temacie.
 
Przejdź do forum:

10,378,366 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2018 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.