21 July 2019 22:26
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

CZESIO1958
10.07.2019 10:35
Brać Grin Nawet bez papieru Pfft

Junaktemple
08.07.2019 21:28
Bez kratki junaki sportowe, ale tez nie wszystkie. To byl inny zbiornik.

CZESIO1958
08.07.2019 08:06
Raczej wszystkie miały kratkę

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Garaż Tuningu » Elektryka
 Drukuj temat
Tunning iskrownika
Junaktemple
Tomek SZ: czy to jest koncepcja tylko do zawodow?
Czy masz moze zamiar dojezdzac tym motocyklem rowniez na miejsce startu?
Junaktemple
Edytowane przez Junaktemple dnia 02.08.2018 14:52
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Tomek Sz
To jest koncepcja do użytku "cywilnego".
 
Junaktemple
OK:-)
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Romek
U nas mówiło się na niego DET, legendarny dawca piorunów. Taki ruski Zeus. Jeden taki:
https://f.allegro...84bd9afb4f
nawet kiedyś zanabyłem w gratach.
Junak 1960 z przewózką; VMAX 1200
 
rafi555
Romku,m i nie chodzi o oryginalny układ zapłonowy. Mam bateryjny i po prostu gdyby zabrakło prądu to kicha. Myślałem zrobić takie dodatkowe zasilnie z iskrownika taką jakby prądniczkę, dać tam jakąś cewkę która generowała by prąd potrzebny do pracy silnika. Oczywiście prąd by szedł do cewki butelkowej wn która dopiero dawała by iskrę.
 
Romek
To takie serwerowe podejście, dwa zasilacze Hot Swap, macierz dyskowa itp. Z drugiej strony trudno znaleźć pojazd, no może poza kosiarką i enduro, który działałby bez sprawnego zasilania. Spotkałeś się kiedyś z dublowanie tego elementu?
Junak 1960 z przewózką; VMAX 1200
 
rafi555
https://www.youtu...u1CsfOlROU Jest takie coś, tylko na oryginalnym iskrowniku Smile ale nie wiem czy cewka w iskrowniku nie będzie kolidować z cewką wn bo defacto są na tym samym przerywaczu.
 
Junaktemple
¨Spotkałeś się kiedyś z dublowanie tego elementu?¨
Wszystkie silniki samolotowe...
DET to caly ciagnik (a wlasciwie spycharka)- iskrownik byl od silnika rozruchowegoSmile
Junaktemple
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
CZESIO1958
A precyzyjnie to DT Grin
75 w dodatku.
Silnik rozruchowy odpalało się paskiem parcianym Pfft
Widziałem fotkę kubańskiego Junaka z tym iskrownikiem.
 
Romek
rafi555 - gościu na filmie ma wyprowadzony przewód z przerywacza do tego przełącznika i przełącza go na cewkę iskrownika lub zewnętrzną. Pomysł moim zdaniem działający, jedna tylko uwaga, całość musi być tak zrobiona, aby wzrost oporu był minimalny. A więc kable, połączenia i przełącznik muszą być wysokiej jakości, inaczej spadek mocy iskry na iskrowniku. Tak to oceniam choć nie jestem specjalistą.

Jenaktemple-"Wszystkie silniki samolotowe..." już wcześniej coś tak czułem, że Wy normalnie to po drodze nie jeździcie Smile Smile Smile

Tej wersji z rozdzielaczem już Ci zazdraszczam, jest piękna prawie jak magdymo z angola Smile

Co do deta w Janku, to na zlocie kiedyś widziałem, wspaniale rozwiązuje jedne problemy generując inne... ale jak wiadomo doskonałość musi być niedościgniona Smile
Junak 1960 z przewózką; VMAX 1200
 
merh
za takie odpalanie junaka powinny być przymusowe lekcje uzywania odpreznika.
>:)
 
Romek
odprężniki są dla słabych !!! tak samo jak miód.
prawdziwi twardziele żują pszczoły !!!
Smile Smile Smile
Junak 1960 z przewózką; VMAX 1200
 
Tomek Sz
Czy ktoś zna wartość maksymalnego napięcia, jakie przechodzi przez styki przerywacza w oryginalnym iskrowniku?
 
bonjon
Możesz mieć w granicach 200-300V w przypadku wirnika oryginalnego(zalezy od stanu namagnesowania) oraz do 500V albo i więcej w przypadku użycia wirnika z magnesami neodymowymi
 
Tomek Sz
bonjon napisał(a):

Możesz mieć w granicach 200-300V w przypadku wirnika oryginalnego(zalezy od stanu namagnesowania) oraz do 500V albo i więcej w przypadku użycia wirnika z magnesami neodymowymi


Dzięki, bardzo pomocna informacja.
 
Przejdź do forum:

12,569,758 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.