21 July 2019 22:27
Losowa Fotka
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

CZESIO1958
10.07.2019 10:35
Brać Grin Nawet bez papieru Pfft

Junaktemple
08.07.2019 21:28
Bez kratki junaki sportowe, ale tez nie wszystkie. To byl inny zbiornik.

CZESIO1958
08.07.2019 08:06
Raczej wszystkie miały kratkę

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Garaż Fabryczny » Nadwozie .
 Drukuj temat
Teleskopy przednie
witalis
Witam mam problem z cieknącymi teleskopami , poskładane na nowych uszczelniaczach i oringach tulejki mają praktycznie niewyczuwalny luz szklanki mam starego typu wszystko na oko powinno hulać a po teście pracy przodu toczy się olej ,mieliście moze podobne problemy jeśli tak to w czym był problem bo brakuje mi opcji.
 
ropsonn
Wkrec szklanki na tasme teflonowa do rur gazowych , wystarczy jeden zwój i bedzie dobrze

Połączony z 20.02.2018 19:21:
Albo jak robi tatuś versce grey na sucho i tez bedzie git
Edytowane przez ropsonn dnia 20.02.2018 19:21
 
manito
Ja przy montażu swojego zawieszenia dla pewnosci zastosowalem uszczelniacze dwu wargowe (BASL) a szklaneczki zakrecilem na szczeliwo w płynie. Cos jak klej do gwintów tylko wypelnia gwint(lekko twardnieje ale nie zasycha). Używam w pracy przy hydraulice siłowej i daje rade.
 
merh
Z hydrauliki silowej to by wypadalo dobrac uszczelniacz! Simering nie jest do polączen suwliwych pod cisnieniem. Dobralem do wski 175 uszczelnienia z jakiegos silownika. Ani kropli nie zobaczysz juz dwa lata. W goleni sluszne byloby zfazowanie pod oring miedzy gorną plaszczyznę a kolnierz tulei. A na gwint plynne uszczelnienie lub slaby klej do gwintow w formie plynnej.
>:)
 
Krzysztof54
witalis napisał(a):... a po teście pracy przodu toczy się olej ,mieliście moze podobne problemy....

Panie, to przecie Junak !!!
Grin
K54
Warszawa, warstacik, części, holowanie Smile
 
www.yalo.eu
manito
Witam. Panowie potrzebuje rozmiar podkladek pod korki lag.
 
ropsonn
Rozmiaru nie pamietam ale http://allegro.pl...47760.html
 
Janek Z
Podkładka 28x40x1.0mm wg MGS technics.
https://www.mgs-t...dniego/925
 
manito
Dziękuję serdeczniepiwko
 
adamus65
A moze ktorys z kolegow wrzucic fotke dolnych korkow lag,bo juz nie pamietam jak one wygladaja i czego szukac w garazu zdziwiony
 
Stary
Zwykłe śrubki M5.
Fabryka Junaków
Zapraszamy na http://www.fabryk...
 
Przejdź do forum:

12,569,779 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.