23 October 2019 21:17
Losowa Fotka
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Suchy
23.10.2019 19:02
W Kielcach wycenią: https://www.youtub
e.com/watch?v=IKg-
UWZoUBg&feature=you
tu.be&fbclid=IwAR0W
drMtvTR8GeC6BFBJsO
EmbRQq3-iYnIiwlQ-D
aCzeEict5tGkjU_JbM
U&app=desktop, ja wyceniam na 333,33 zł.

Krzysiek L
20.10.2019 14:21
Panowie jaka jest realna wartość blotnika przedniego do m10? Stan dobry,bez dziur,wgnieceń. Komplet z pałąkami

bank
17.10.2019 19:16
Kupie oprawke żarówki ???

marjew
13.10.2019 11:36
kogo polecacie od regeneracji iskrowników?

Czarny
18.09.2019 09:40
Mam prośbę, czy ktoś z kolegów ma kontakt do Wulkana. Pisałem na priv., ale zero odzewu.

bank
08.09.2019 11:53
Kupie automat zmiany biegów nowy typ regulowany dwoma śrubkami ktos ma ???

Suchy
27.07.2019 19:54
motorcyclesm10, zrób swoją spręzynkę do nowego ze szprychu rowerowej, tylko zeby oczko nie było za duże, u mnie chodzi malinowo

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Ogólny » Nasze Junaki
 Drukuj temat
Junak M10 1964 Bartka
Tomek Sz
peper50 napisał(a):

Czołem Rafale,

Miałem jakąś cewkę od Jawy, butelkową ale bardzo się grzała. Zmieniłem na Tico. Padł mi akumulator i przejrzałem instalację. Okazało się, że "struchlały" przełącznik dźwigniowy robił zwarcie. Alternator mam po regeneracji (łożyska, regulator etc). Mam jeszcze nową cewkę 12V od Syreny. Jeśli nadmienione wyżej zwarcie w przełączniku uszkodziło cewkę to spróbuję na tej Syrenowej. Czekam też na nowy kondensator i platyny. Czasu tylko nigdzie nie mogę dostać Smile.

Co do łączenia w bólu to jest możliwość uczestnictwa: http://sfm-junak....ad_id=4631

Każdy Junak będzie obsłużony i obdarowany wdzięcznością!jazda


Skup się raczej na przerywaczu, sprawdz przyśpieszacz czy nie ma luzów (lub urwanej sprężynki), sprawdz czy nie masz luzu na osi iskrownika. Jeżeli to awaryjna sytuacja, a instalacja nie pewna, to podłącz cewkę na akumulator bezpośrednio (po drodze tylko przełącznik i bezpiecznik).
 
rafi555
Junaktemple napisał(a):

''Bateryjny zapłon jest bardzo dobry''
Prawda... jedyne co lepsze to iskrownikWink


Wiesz o co mi chodzi Smile. Iskrownik jako iskrownik jest równie dobry bo w zasadzie to samo.
 
Junaktemple
Iskrownik jest bardziej niezawodny bo m. in. niezalezny od stanu bateriiWink
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
rafi555
To bardzo istotny fakt. Ale wynagradza to że wszystko jest na wierzchu i łatwo to naprawić. Ale najlepsze rozwiązanie na iskrownik wg. mnie Ma Adam9p z listy DJ.
 
Tomek Sz
rafi555 napisał(a):

To bardzo istotny fakt. Ale wynagradza to że wszystko jest na wierzchu i łatwo to naprawić. Ale najlepsze rozwiązanie na iskrownik wg. mnie Ma Adam9p z listy DJ.


A jakie to rozwiązanie?
 
CZESIO1958
Czy mi się zdaje że ma dwa w jednym
Czyli albo iskrownik albo bateryjny
 
rafi555
Tomek Sz napisał(a):

rafi555 napisał(a):

To bardzo istotny fakt. Ale wynagradza to że wszystko jest na wierzchu i łatwo to naprawić. Ale najlepsze rozwiązanie na iskrownik wg. mnie Ma Adam9p z listy DJ.


A jakie to rozwiązanie?


Ma zrobiony przełącznik z bateryjnego na zwykły.
 
Przejdź do forum:

12,897,896 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.