15 September 2019 23:02
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

bank
08.09.2019 11:53
Kupie automat zmiany biegów nowy typ regulowany dwoma śrubkami ktos ma ???

Suchy
27.07.2019 19:54
motorcyclesm10, zrób swoją spręzynkę do nowego ze szprychu rowerowej, tylko zeby oczko nie było za duże, u mnie chodzi malinowo

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

CZESIO1958
10.07.2019 10:35
Brać Grin Nawet bez papieru Pfft

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Junak w trasie » spotkania
 Drukuj temat
MIKOŁAJE 2017r
jurek53
images84.fotosik.pl/926/f46e5b60061a1269m.jpg

images81.fotosik.pl/926/b5b1daf0b6827105m.jpg

Połączony z 02.12.2017 18:19:
SEZON ZIMOWY IUZ SIĘ ROPOCZYNA 2017/18 -zapraszam....
noł-problem dla weteranów PRL i nie tylko.....

images82.fotosik.pl/927/e0610cf8685544c8m.jpg

images81.fotosik.pl/926/f259d5f4723f5bf2m.jpg

images81.fotosik.pl/926/60317469c746161fm.jpg
Edytowane przez jurek53 dnia 02.12.2017 18:19
 
Krzysztof54
Piękne okoliczności przyrody :-)
Pozdr
K54
Warszawa, warstacik, części, holowanie Smile
 
www.yalo.eu
Zibi59
A u nas dopiero będą 10XII !!! przybywaajjjciieee jazda
images81.fotosik.pl/926/871f01e47708e386m.jpg
JUNAK + pelny bak= WOLNOŚĆ
jazda
 
jurek53
DZIEKI za zaproszenie
images82.fotosik.pl/927/28c03dbdb4e2051dm.jpg
 
lukasz80
Zibi59 napisał(a):

A u nas dopiero będą 10XII !!! przybywaajjjciieee jazda
images81.fotosik.pl/926/871f01e47708e386m.jpg


Ktoś sie wybiera z lubelskiego?
 
geosmol
Z lubelskiego to chyba Zbyszek i ja się może wybiorę, może jeszcze merh Smile
Junak M-10 '62 z wózkiem bocznymGrin
Junak M-10 '63
WFM M-06 '62
 
merh
Daj bożu pogode to sie moze wybiore. Jak piaskarki i sól pojdzie w ruch,to na pewno nie. Jeden motocykl juz sobie solą załatwilem.
>:)
 
geosmol
Jak zasolą to i ja nie jadę Maciek
Junak M-10 '62 z wózkiem bocznymGrin
Junak M-10 '63
WFM M-06 '62
 
geosmol
Jak zasolą to i ja nie jadę Maciek
Junak M-10 '62 z wózkiem bocznymGrin
Junak M-10 '63
WFM M-06 '62
 
lukasz80
Może nie zasolą . Chetnie bym się kajtną jeszcze raz w tym roku. No to do niedzieli.
 
Zibi59
geosmol napisał(a):

Z lubelskiego to chyba Zbyszek i ja się może wybiorę, może jeszcze merh Smile

I wykrakałeś -tylko my dwaj( cza być twardzielem)zakręt kamrat Roberto też się do nich zaliczajazda
images81.fotosik.pl/934/b0cabaf0ed8334edm.jpg

images81.fotosik.pl/934/4aa3aa737862c307m.jpg
images82.fotosik.pl/935/783067881e04fe92m.jpg
JUNAK + pelny bak= WOLNOŚĆ
jazda
 
lukasz80
images81.fotosik.pl/934/f9be321b4d519283m.jpg
Zimno ale fajnie. Za rok kupie strój obowiazkowo. Pozdrawiam.
 
geosmol
Nie dwaj, trzech nas było Zbysiu 😀

Połączony z 10.12.2017 20:41:
Nie dwaj, trzech nas było Zbysiu 😀
Edytowane przez geosmol dnia 10.12.2017 20:41
Junak M-10 '62 z wózkiem bocznymGrin
Junak M-10 '63
WFM M-06 '62
 
lukasz80
Szukałem was ale nie znalazłem.
Janek na paradzie zaniemógł niestety i zostalem w tyle.
 
geosmol
Ja też Cię szukałem ale poszliśmy na oddziały z prezentami a potem polataliśmy po Lublinie wpadliśmy do Świdnika Smile
Junak M-10 '62 z wózkiem bocznymGrin
Junak M-10 '63
WFM M-06 '62
 
Zibi59
geosmol napisał(a):

Nie dwaj, trzech nas było Zbysiu 😀

Połączony z 10.12.2017 20:41:
Nie dwaj, trzech nas było Zbysiu 😀

Szkoda ,że się nie spotkaliśmy ,we trzy Junce było by głośniej zakrętjazda
JUNAK + pelny bak= WOLNOŚĆ
jazda
 
jurek53
I bardzo fajnie ze byliście i reprezentowali mniejsza "brać"JUNAKOWCÓW".dzieki WAM
w SZ-NIE jeszcze wczoraj dopisała pogoda było sucho i bez śniegu,. //z 200 motocykli...mikołaji./:):(
 
lukasz80
Mam nadzieje ze w 2018 roku zapoznam sie z wami lepiej.
Wiosna niedaleko.
Pozdrawiam Zibi59 ,Geosmol, kolege od shl i reszte kamratów.
 
Zibi59
lukasz80 napisał(a):

Mam nadzieje ze w 2018 roku zapoznam sie z wami lepiej.
Wiosna niedaleko.
Pozdrawiam Zibi59 ,Geosmol, kolege od shl i reszte kamratów.

Po co czekać do wiosny? -Sezon jeszcze nie zakończony.Winkjazda
JUNAK + pelny bak= WOLNOŚĆ
jazda
 
lukasz80
Motor w domu w spizarni trzymam . Ciezko go wyciagnac przez salon :-)
 
Przejdź do forum:

12,764,201 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.