15 September 2019 23:03
Losowa Fotka
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

bank
08.09.2019 11:53
Kupie automat zmiany biegów nowy typ regulowany dwoma śrubkami ktos ma ???

Suchy
27.07.2019 19:54
motorcyclesm10, zrób swoją spręzynkę do nowego ze szprychu rowerowej, tylko zeby oczko nie było za duże, u mnie chodzi malinowo

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

CZESIO1958
10.07.2019 10:35
Brać Grin Nawet bez papieru Pfft

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Strefa Luzu » Humor
 Drukuj temat
¨Nowa histora Junaka¨
Junaktemple
https://www.youtu...waH1yZTdAY
Garsc bredni odslona 2.0Smile
Bylo by mi naprawde milo gdyby przed uzyciem zdjec z sieci prowadzacy zapytal mnie (i innych wlascicieli oryginalow) o pozwolenie na publikacje.
Junaktemple
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
mariuszm10
to porozmawiaj z nim o tym ma telefon na stronie!
 
Junaktemple
mariuszm10 napisał(a):

to porozmawiaj z nim o tym ma telefon na stronie!


DobreSad
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
szatan21292
Chłop stara się jak może żeby zrobić miły i dobrze oglądający się materiał a wy się czepiacie... Czemu piszesz że to garść bredni ?
 
rafi555
nawet mojego junka pokazał!

Junaktemple ,nie wiem o co ci chodzi z bredniami
 
Junaktemple
szatan21292 napisał(a):

Chłop stara się jak może żeby zrobić miły i dobrze oglądający się materiał a wy się czepiacie... Czemu piszesz że to garść bredni ?


A chocby dlatego ze:
https://pl.wikipe.../SFM_Junak
informacje zaczerpniete sa z Wikipedii i niewiele ponadto...
Do tego mozna odniesc wrazenie ze Szczecin to pustynia motoryzacyjna byla przed Junakiem, a Stoewer, Kettenkraftrad???
Pozniej mlode szczypiorki to ogladaja i powielaja takie opinie.
Ze o bredniach o numerach ram nie wspomne a do tego chelpi sie z niszczenia motocykli w przeszlosci.
Sam pocialem silnik Junaka majac 15 lat i jakos nie jestem z tego powodu dumny.
Oczekiwalem czegos wiecej od zapalenca tego kalibru (czekajac miesiac na ten temat) a nie tylko sciagniecia informacji z sieci i zlozenia tego w filmik...
Edytowane przez Junaktemple dnia 03.08.2017 21:54
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
szatan21292
Gość opowiada jak było kkiedś , a że było inaczej to nie znaczy że gorzej bo junaki przerabiali. A wiedzą z Wikipedii wcale nie jest taka zła, a może to on wrzucił na Wikipedię informacje o junaku? Facet moim zdaniem robi kawał dobrej roboty na yt.
 
Junaktemple
szatan21292 napisał(a):

Gość opowiada jak było kkiedś , a że było inaczej to nie znaczy że gorzej bo junaki przerabiali. A wiedzą z Wikipedii wcale nie jest taka zła, a może to on wrzucił na Wikipedię informacje o junaku? Facet moim zdaniem robi kawał dobrej roboty na yt.


Pewnie ma Pan racjeSmile
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
steve
Jeśli chodzi o "kawał dobrej roboty" w wykonaniu tego pana, to polecam zapoznać się z następującymi materiałami, najlepiej w kolejności w jakiej są wstawione linki:
https://www.youtu...o7WopSSKqM
https://www.youtu...MMmygHrHys
https://www.youtu...lfglvf2mYU

Miłego oglądaniaSmile
 
Junaktemple
Zawsze sie zastanawialem jak oni moga tak za.....c z tymi remontami.
Dzieki Steve za wyjasnienie tematu gg36
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
adam_r100gs
Mnie się podobało. Storytelling to jest bardzo mocna strona motocyklowego hobbySmile A cięcie Junaków czy ktoś chce czy nie, to jest też kawał historii modelu. Czy dziś ktoś lituje się nad pociętą na streeta dwudziestoletnią japonią? Jeszcze przyjdzie czas, że będą nad jej zwłokami cmokać, że im się trafiła perła do renowacji. Ale właśnie: CZAS! A Junaki w fazie cięcia miały właśnie po 20-30 lat. Na każdego przychodzi pora - mam bardzo niepopularny motor na dojazdy do pracy, kompletnie skundlony, zaniedbany, wół roboczy i tyle - ale jest ich zarejestrowanych od trzech lat już tylko poniżej dziesięciu w UK. Dziś sobie próbowałem wyobrazić, że ktoś kiedyś będzie zachwycony jak mu sprezentuję skrzynki z częściami które mi się przez lata uzbierały. No powiem Wam, trudno było - ale pewnie tak właśnie się potoczy historia i tego modelu!
 
Junaktemple
¨Storytelling¨ lesnych dziadkowSmile
Duzo lepszy w linkach ktore podal Steve...
Masssssakra, szkoda mi goscia widac jak jest podlamany, mimo to wytknal wszystko w sposob bardzo kulturalny.
Niestety kolejna zalamka czeka go jak rozbierze silnik...
Edytowane przez Junaktemple dnia 03.08.2017 20:45
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
szatan21292
steve napisał(a):

Jeśli chodzi o "kawał dobrej roboty" w wykonaniu tego pana, to polecam zapoznać się z następującymi materiałami, najlepiej w kolejności w jakiej są wstawione linki:
https://www.youtu...o7WopSSKqM
https://www.youtu...MMmygHrHys
https://www.youtu...lfglvf2mYU

Miłego oglądaniaSmile


Fakt interesujący materiał w każdym filmie Smile
 
adam_r100gs
No niezłe, niezłe. Dobrze, że rodzina na wakacjach, to miałem czas się przemęczyć i to obejrzeć. Standard wykonania jak domowy remont Dniepra"dla siebie". Osobiście poza wyciekami i linkami sam bym - "dla siebie"! - lepiej nie robił: szkoda czasu. A co to jest, chińska waza do postawienia na cokole, czy motocykl do jazdy??? Miałem kiedyś ślicznego Junaka z WO-3 kość słoniowa/czerń, trzy lata w piwnicy, najlepsze części, fortuna wydana na lakiernika. Jak raz zobaczyłem odprysk lakieru i błękit podkładu w tym miejscu, zrozumiałem: te klocki nie dla mnie. Odtąd dbam raczej, żeby powłoki tlenkowe na moich motocyklach odstręczały potencjalnego złodzieja. "Oily rag", się tu mówi. Czyli matowy lakier przeciągnięty tłustą szmatą - i już jest połysk. O ile komuś jest to potrzebne do porządnej klasycznej turystyki!
 
Junaktemple
[quote]adam_r100gs napisał(a):

No niezłe, niezłe. Dobrze, że rodzina na wakacjach, to miałem czas się przemęczyć i to obejrzeć. Standard wykonania jak domowy remont Dniepra"dla siebie". Osobiście poza wyciekami i linkami sam bym - "dla siebie"! - lepiej nie robił: szkoda czasu. A co to jest, chińska waza do postawienia na cokole, czy motocykl do jazdy???

Ja wiem ze dzial Humor ale wiesz ile R 5 tek wyprodukowano i ile kosztuje w tej chwili ten model?
Edytowane przez Junaktemple dnia 03.08.2017 21:50
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
szatan21292
Stary motocykl musi wyglądać jak stary Smile śmieszne jest jak ludzie próbują motocykl odrestaurować lepiej niż fabryka go zrobiła Sad
 
Junaktemple
szatan21292 napisał(a):

Stary motocykl musi wyglądać jak stary Smile śmieszne jest jak ludzie próbują motocykl odrestaurować lepiej niż fabryka go zrobiła Sad

Lahahahahahaha, wlasnie spadlem z krzeslaGrinGrinGrin
Wlasnie mlodziencze najtrudniej jest usyskac efekt tak zeby wygladal jak stary, no chyba ze masz na mysli efekt wrzoda i agonii co na powyzszych filmikach mozna zaobserwowac...
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
pinhead76
szatan21292 napisał(a):

Stary motocykl musi wyglądać jak stary Smile śmieszne jest jak ludzie próbują motocykl odrestaurować lepiej niż fabryka go zrobiła Sad


A co w tym śmiesznegopost-3626 dzięki takim ludziom co odrestaurowują swoje motocykle z dbałością o najdrobniejsze szczegóły motocykle mają szanse przetrwać kolejne 50 a może i nawet 100 lat.
Kolego jak by wszyscy mieli takie podejście do tematu jak Ty,to za "kilka" lat Sokołów już by nie było.
Każdy jednak robi jak mu jest wygodniej,i może sobie moto nawet gównem wysmarować...wtedy jeszcze bardziej będzie wyglądało na "stare"Pfft
 
rafi555
Nikt nie set idealny , ale mogli się przyłożyć, tym bardziej że mają sprzęt i fachowców.Do pana Piotra nic nie mam, fajny gość, nawet mój tata który nie cierpi starych motocykli go oglądaGrin
 
szatan21292
Może źle się wyraziłem Smile mechanicznie owszem motocykl musi być zrobiony wzorowo ale jeśli chodzi o lakier to uważam że powinien być zachowany w oryginalne. Wszak ppojazd w fabrycznym stanie jest tylko raz, a po tym jednym odrestaurowaniu m czy go zrobimy jeszcze raz i jeszcze raz już nie robi różnicy.

Chłop od którego kupiłem junaka, miał kilka wsk w stanie fabrycznym i fakt wyglądały bardzo dobrze, ale on się uparł że musi je odrestaurować... I tak o to oryginalny lakier zostaje przykryty nowym w sposób nieodwracalny. Sad
 
Przejdź do forum:

12,764,220 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.