27 June 2019 05:09
Losowa Fotka
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

Adam M
24.06.2019 15:06
To tlumaczy wszystko.

CZESIO1958
24.06.2019 09:39
A dlatego że mam dostęp do takiego oleju Pfft

Adam M
24.06.2019 02:44
Dlaczego Czesiu, chyba nie ze wzgledu na katalizator spalin ? Smile Podpowiedz Zbyszka jest dobra.

CZESIO1958
13.06.2019 21:00
15 w30

zbyszek
13.06.2019 20:37
20x50 ?

CZESIO1958
13.06.2019 20:34
Ja wlałem mineralny Pfft I jestem zadowolony

zbyszek
13.06.2019 20:26
Jaki olej wlać do silnika i skrzyni biegów silnik po kapitalce

kupiec
30.05.2019 21:34
Witam,szukam kogoś kto ogarnie iskrownik najlepiej wysyłkowo

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Strefa Luzu » Hyde Park
 Drukuj temat
INDIAN CHIEF 1946
Junaktemple
mariuszm10 napisał(a):

bardzo dobrze. tu sa zdjecia cylindrow przed zalozeniem:

http://www.oldcar...resh.htmlh

zalezy od zdjecia i kata padania swiatla. Na kazdym wychodzi co innego. koniec tematu!


http://www.oldcar...resh.htmlh
Junaktemple
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
mariuszm10
http://www.oldcar...Fresh.html
 
Adam M
Tu nie bylo zadnego honowania drogi kolego, jezeli chodzi o cylindry bez tlokow pokazane w twoim linku.
Jade do Polski na kilka dni, ale moze jeszcze uda mi sie znalezc zdjecie prawidlowo przeszlifowanego i honowanego cylindra to go tu zamieszcze.
Jesli nie teraz to po powrocie w polowie marca.
Rzeczywiscie miejsca za malo zeby wyjac cylindry , ale ewidentnie przedni cylinder nie zuzywa sie prawidlowo.
 
mariuszm10
https://www.youtu...fibgWg4vI8
 
Adam M
"This video is unavailable"
 
mariuszm10
https://www.youtu...O3Q-U2loBE
 
Adam M
No chodzi na wolnych.
A co sie dzieje gdy dodasz gazu pod obciazeniem, tzn podczas jazdy ?
 
mariuszm10
nabiera predkości;-) jest o niebo lepiej niz bylo.
 
Adam M
No jasne ze jest lepiej, zlikwidowales przeciek spod uszczelki.
A jak jest z dymieniem na wolnch, przy przyspieszaniu i schodzeniu z obrotow ?
Najlepiej przejechac sie z kims kto moze cie obserwowac z samochodu.
 
mariuszm10
Dymienia na razie nie zauważyłem z wyjątkiem wypalającego się oleju na cylindrach, trochę przeciągnąłem je olejem bo rdzewieją.
Myślę ze olej będzie brał bo już przed usterka zauważyłem ze go ubywa.
Bardziej miarodajna metoda od obserwacji jest sprawdzić poziom oleju po przejechaniu równych 100km i taki mam zamiar. Może przywiąże tez smartfona żeby podczas jazdy wylot z rury obserwował, GoPro było by lepsze ale nie posiadam.

Połączony z 07.04.2019 12:46:
Panowie! wiosna przyszła a mój Indian rzucił palenie. Za prychną i tyle, po przekręceniu kluczyka na pozycji pierwszej nie pobiera prądu. Dostałem informacje ze może stacyjka się rozpadła, wiec ja rozebrałem, przejrzałem, wymieniłem na wszelki wypadek jeden jeden zużyty element następnie sprawdziłem ja miernikiem i sama stacyjka jest sprawna a iskry dalej nie ma.

Ma ktoś możne pomysł co mu dolega?
Edytowane przez mariuszm10 dnia 07.04.2019 12:46
 
Marcin
Cóż można powiedzieć. Po nitce do kłębka. Smile przeglądaj wszystko za koleją a znajdziesz.
Scrambler 616 .349
 
mariuszm10
pomiar cewki:

http://sfm-junak....to_id=3816

praca stacyjki:

https://youtu.be/...
 
rafi555
Jest w ogóle prąd na cewce ? Może to też przerywacz jak w ogóle jest.
 
Tomek Sz
Daj prad na cewke z zewnetrznego źródła i bedziesz wiedział czy wina stacyjki. Miernikiem sprawdz przejscie i przerwe na przerywaczu, podmien cewke, podmien kondensator. Wiecej opci nie ma.
 
Adam M
Czy prad na cewke dochodzi ?
Czy prad dochodzi do przerywacza i czy samym przerywaczem mozesz spowodowac iskre na swiecy ?
Wymieniles kondenstor ?
 
mariuszm10
Właśnie wróciłem z garażu, prąd po przekreceniu kluczyka płynie na cewke jak i na przerywacz. Sam przerywacz jest w porzadku.

Pytanie co z kondensatorem?

Zadam go inaczej, moze ktos wie: co powoduje pobor pradu po przekreceni kluczyka na pozycje pierwsza, zaplon wlaczony?
 
Adam M
Kondensator magazynuje ladunek elektryczny i wzmacnie iskre wiec od biedy z kiepskim kondensatorem mozna odpalic, ale trudno jezdzic.

Po przekreceniu kluczyka i wlaczeniu zaplonu prad pobiera cewka przez swoje uzwojenie pierwotne, praca przerywacza powoduje przerwy w dostawie tego produ co z kolei powoduje indukcje pradu W.N. w uzwojeniu wtornym.
Jezeli wszystko dziala wlasciwie to powinienes na swiecy wyjetej z cylindra i opartej o zeberka glowicy z zalozonym kablem i fajka otrzymac iskre otwierajac i zamykajac przerywacz np srubokretem.
warto rowniez sluchac wowczas czy iskra nie ucieka np przez kiepski kabel WN na zeberka glowicy.

Jak wyglada twoj uklad zapolonowy czy ma podwojna cewke bez rozzdzielacza czy pojedyncza z rozdzielaczem ?
 
mariuszm10
pojedyncza cewka z rozdzielaczem i ten ten nie łączył.

dziś udało mi się go pierwszy raz po wypadku w lecie odpalić. Strasznie piszczy bo pasek na prądnicy się wyciągną. Jeszcze muszę wymienić niesprawny przedni amortyzator i w drogę.

Dziękuję za kreatywne wpisy!
 
Adam M
Prosze bardzoSmile.
Zawdzieczasz je moim walkom z ukladem zaplonowym Sokola 1000.
 
Przejdź do forum:

12,467,700 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.