18 August 2019 16:28
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

bank
29.07.2019 17:39
Ma ktoś numer tel. Do Karol Najmowicz ???

bank
28.07.2019 21:35
Koledzy kogo polecicie do zrobienia remontu silnika lub jest ktos na forum kto sie podejmie ogólnie to trzeba wszystko przejrzeć kartery sa zgodne ale pokrywa rozrządu i skrzyni i dekle juz maja inny

Suchy
27.07.2019 19:54
motorcyclesm10, zrób swoją spręzynkę do nowego ze szprychu rowerowej, tylko zeby oczko nie było za duże, u mnie chodzi malinowo

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Garaż Fabryczny » Nadwozie .
 Drukuj temat
Rama - ostatni rok produkcji 1965
junak83
jak widać rejtan prowadzisz
a masz do tego oryginalną tabliczkę ?wrzuć jakieś foto
Jestem Polakiem
jeżdżę junakiem gg36
 
prezez2007
Panowie, natrafiłem na ramę z najwyższym numerem który do tej pory widziałem 1025xx... Czy spotkał się ktoś z szanownych kolegów z wyższym ?? Numer potwierdzony tabliczką.

P.S. Jakiś wariat (czyli Ja) odczyścił ori farbe z numeru Shock Pfft

images82.fotosik.pl/957/9ccfcd1acd9c0d0fm.jpg
Edytowane przez prezez2007 dnia 07.01.2018 11:10
 
Potas
Witam serdecznie,

jesli komus to pomoze to danene mojego Junaka z 1965 roku:

Numer ramy 97 571
Numer silnika 91 601


Tabliczka zaokraglana, umieszczona na glowce ramy na zaokraglonych nitach.

Pozdrawiam,
 
bonjon
Znawcą nie jestem,ale wszystkie ramy ,które widziałem miały poprzedzony nr.wyraźnie wybitym M10 i numer raczej bili w miarę prosto cyferka koło cyferki w 1 linii

Połączony z 07.01.2018 16:26:
Chociaż u Ciebie widać 10 tylko M-ka gdzieś zniknęła albo fotka nie dokładna
Edytowane przez bonjon dnia 07.01.2018 16:26
 
prezez2007
bonjon napisał(a):

Znawcą nie jestem,ale wszystkie ramy ,które widziałem miały poprzedzony nr.wyraźnie wybitym M10 i numer raczej bili w miarę prosto cyferka koło cyferki w 1 linii

Połączony z 07.01.2018 16:26:
Chociaż u Ciebie widać 10 tylko M-ka gdzieś zniknęła albo fotka nie dokładna


Napisałem przecież... Numer potwierdzony tabliczką znamionowa... Tzn. Kawałkiem stalowej blachy w kształcie prostokąta, przymocowana z tyłu ramy oryginalnymi nitami, z nabitym numerem identycznym jak na główce ramy... Stary prosił aby udostępniać najwyższe znane numery a więc to robię... Wychodzi na to że ta rama jest jedną z ostatnich...
 
bonjon
Zaiste tak nie doczytałem dokładnie wyżej ,że posiadasz tabliczkę .Na to wychodzi ,że to oryginał. Ale to chyba najwyższy nr .ramy Junaczej jaki widziałem.W opisach itp.Podaję się zawsze ,że Junaków wyprodukowano niecałe 100 tys. kończąc na numerach 96000-98000 a tu masz.Było coś takiego jeszcze jak części zamienne,które fabryka sprzedawać musiała chyba do 10 lat po zakończeniu produkcji,ale wtedy byłaby bez tabliczki gdzie zapewne jest numer silnika
 
prezez2007
Numeru silnika nie ma na tabliczce, dlatego też wnioskuje że była to część z nadprodukcji... Aczkolwiek rama posiada ślady użytkowania więc na jej bazie musiał powstać jakiś junak???
 
ADAHO
Fabryka miała zapewnić części jeszcze przez 5 lat. W SFM istniała osobna hala przekształcona w wydział gdzie po zakończeniu produkcji Junaka wkonywano części zamienne. Więc przy wymianie ramy nadawano jej kolejny nr nabijając dane w nowej tabliczce. Stąd ramy z numerami powyżej faktycznie wyprodukowanych motocykli.
 
merh
Mialem 102500 z 64' z silnikiem 45000 i oryginalną tabliczką. Rama widocznie zostala zmieniona i przerzucono wszystko do niej.
>:)
 
mariuszm10
ja mam z numerem 100085 w roczniku 1963 przeszczep wbity do dowodu, samej tabliczki brak a w dowodzie brak jednego zera ale to inna bajka. Rama jest z zamknięciem.
 
merh
U mnie ta sama historia
>:)
 
Samuraj7
Chyba podobna sytuacja ma się z silnikami, pytanie ile ram i silników wyprodukowano na półkę jako części zamienne, bo nigdzie takiego info nie znalazłem. Może ktoś z forumowego koleżeństwa ma wiedzę na ten temat i zechce się nią podzielić :-).
Samuraj7
 
merh
https://sprzedaje...nr54383423

co wy na to? ponoc powinna miec otwor na zamek,zgadza sie?
>:)
 
Junaktemple
merh napisał(a):

https://sprzedaje...nr54383423

co wy na to? ponoc powinna miec otwor na zamek,zgadza sie?

No wlasnie chyba nie...
Daje sobie reke uciac ze te spoiny na nakladce nie wyszly z pod reki spawaczy SFM...
Popatrz tutaj i zwroc uwage na te spoiny:
www.sfm-junak.pl/images/photoalbum/useralbum_860/spoiny_t2.jpg
Tak posmarkac elektroda (jak na tej fotce z oferty) to nawet i ja potrafie:-)
Numer tez watpliwy bo dlaczego nie w jednej lini?
No ale jak nie pomacasz to nie bedziesz wiedzial na 99%Wink
Junaktemple
Edytowane przez Junaktemple dnia 11.01.2018 10:18
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Hrubesch
W tym numerze czwórka jest współczesna .Smile
 
Junaktemple
Hrubesch napisał(a):

W tym numerze czwórka jest współczesna .Smile

Jak rowniez pole numeryczne ¨obnizone¨Pfft
Tutaj jej poprzedni numer:
www.sfm-junak.pl/images/photoalbum/useralbum_860/101303_t2.jpg
Edytowane przez Junaktemple dnia 12.01.2018 05:39
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Czarek
[quote
Tak posmarkac elektroda (jak na tej fotce z oferty) to nawet i ja potrafie:-)

Junaktemple[/quote]
xxxxxxxxxxxxxx
Spróbuj :-))))

Czarek.
 
http://czarekmotocykle.republika.pl/
Junaktemple
Spokojnie moge zrobic taka spoine jak ta z ramy z oferty OLX - potrafilem juz to w wieku 14-15 lat. Niestety brak praktyki sprawil ze nie potrafie tego w sposob jak na fotce ktora zalaczylem wyzej. Takiej sztuki jazdy nie posiadlem:-(
''słabość jest wielka, a siła jest niczym. W chwili narodzin człowiek jest słaby i wiotki, w chwili śmierci - twardy i sztywny. Gdy drzewo rośnie, jest delikatne i łamliwe, kiedy usycha i marnieje,umiera. Twardość i siła to towarzysze śmierci. Giętkość i słabość są przejawami życia. To, co zatwardziałe, nigdy nie wygrywa.''
Stalker, A. Tarkowsky
 
Robert
Rama 985..
Silnik 921..

Takiego znalazłem z 65r.
 
Przejdź do forum:

12,669,639 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.