13 December 2018 10:55
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

mprojekt
29.10.2018 21:06
Dzięki kolego

Junaktemple
28.10.2018 14:17
https://plus.googl
e.com/110692947032
667146167

mprojekt
28.10.2018 10:28
Ma ktoś schematy skrzyni ze strony ataman bo strona juz nie działa. Na Google wyświetla grafiki z niej ale slaba rozdzielczość

zbyszek
08.10.2018 12:42
http://www.motory.
hg.pl/katalog/pols
kie/junak

ropsonn
04.10.2018 15:45
dla ciekawości dziś grzebiąc na alledrogo faktycznie znalazłem hartmanowy tłumik rybkę z nierdzewki za 320 zyla

zbyszek
03.10.2018 19:18
Hartmann kupiłem i są OK

CZESIO1958
03.10.2018 09:55
W zasadzie w grę wchodzi Hartmann. Mam i jest OK

Antyk
03.10.2018 09:36
Od kogo najlepiej kupić tłumik rybkę ?kogo polecacie?

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Garaż Fabryczny » Silnik .
 Drukuj temat
Regeneracja Pegaza
zubr9471
daj foto jak to wygląda i co wchodziło w zakres naprawy
 
przemek63
Gaźnik czyszczony ultradźwiękami.przepustnica"owinięta"czymś żółtym,penie jakiś stop mosiądzu,nowe dysze,zaworek,pływak miałem dobry,więc został.Najważniejsze,że reaguje na śrubę regulacji mieszanki.Nie mam garażu w miejscu zamieszkania,więc nie zrobię dziś fotki,ale z zewnątrz i tak nic nie widać.Oczywiście nowe uszczelki,ta między głowicą a gaźnikiem w komplecie.Miał działać i działa a o to mi chodziłoSmile

Połączony z 12.10.2014 17:26:
Witam.Dziś dopiero mogłem się przejechać i wypróbować gaźnik o którym pisałem.Ok.40 km ostrej jazdy.Chodzi ładnie,ale po powrocie wykręciłem świece i była czarna.Z rury niebieski dymek,więc chyba pierścienie do wymiany.Trochę wcześnie bo po remoncie przejechałem niecałe 2 tys.ale cóż,trza będzie to zrobić.POZDRAWIAM.
Edytowane przez przemek63 dnia 12.10.2014 17:26
 
baczek79
Koledzy

Mam dylemat gdzie wysłać gaźnik do kompleksowej regeneracji?
Junak słabo reaguje na skład mieszanki,test gruszką wykazał nieszczelności.


Widzę takie opcje:

1.Puszczykowo
2.Tuchola
3. Czy może jakiś inny zakład?



pozdrawiam
 
bonjon
Chińczyk chińczykowi nierówny.Składałem kilkanaście junaków itp. w życiu i często udawało mi się dochodzić do kompromisu z oryginalnymi gaźnikami to znaczy wolne ,dobre wkręcanie itp.Moje doświadczenie jest takie jest dobry oryginał ok-zakładać jeździć,ale czasem wartko kupić chinola i jest ok.Odnosnie tych gaźników chińskich trzeba wiedzieć gdzie kupić i mieć szczęście bo czasem chodzą super a czasem klęska
 
merh
W siódemie nastała dziwna przypadłosc- odpala jak trzeba,obroty w miarę równe,ale po dodaniu gazu nie schodzi z obrotow przez kilkanascie sekund,po czym schodzi na bardzo niskie. Przepustnica sie nie blokuje.jak juz chodzi na niskich,to sruba składu mieszanki działa(jest reakcja) Łapie lewe powietrze,czy moze cos z poziomem paliwa? Gaznik i tak podmienie od wski,ale pytam,bo moze ktos miał przypadłosc tego typu.Nie chce rozbierać całosci na czesci pierwsze od razu.
>:)
 
pawel89
Miałem to samo.ShockU mnie pomogło wyrzucenie filtra paliwa bo miałem taki na wężyku założony i przesmarowalem delikatnie przyspieszać zapłonu żeby się przypadkiem nie zawiesza. Teraz chodzi jak trzebajazda
 
Adam M
Czyli dostaje za malo paliwa.
Sprawdz kranik i jego filtr.
 
geosmol
Dokładnie, jakby sie poziom paliwa nagle obniżył dlatego ten wzrost obrotów.
Junak M-10 '62 z wózkiem bocznymGrin
Junak M-10 '63
WFM M-06 '62
 
zubr9471
ja regeneruje gaźniki w swoim warsztacie (przepustnica + pasek)
http://prototypownia.net.pl/
 
Jacek T
Jak są takie wariacje obrotów a paliwo dostaje w odpowiednich ilościach przy schodzeniu z obrotów, schodzi długo i co i rusz do innego poziomu raz niżej raz wyżej to najczęściej jest wcisk między korpusem a wkładem tym w którym są dysze wkręcone nieszczelność.

Samo tulejowanie przepustnicy to jest tylko część sukcesu moim zdaniem 30 % reszta to pozostałe parametry a jest ich naprawdę sporo.

Jest sporo różnic w gaźniku od wski -- trzeba pamiętać o innym kącie przepustnicy. Są różne iglice do różnych rozpylaczy i dysz parowane losowa zbiórka tych elementów z wiaderka to też kiepski pomysł.

JT

Połączony z 01.01.2017 14:55:
Jeszcze ważna rzecz, rynkowe pływaki są źle wykonane mają niewłaściwie wyprofilowane uchwyty ale to jest pół biedy można się pobawić i doginać ale często źle są wlutowane i po założeniu komory pływakowej, która jeszcze często jest zagnieciona przez nieumiejętne dokręcanie, pływak podwiesza się o boczną ściankę i ustawianie poziomu paliwa nic nie daje ciągle coś się przestawia albo zacina. Często powoduje to problemy, szuka się tygodniami rozbiera a tu taka mała niespodzianka

Na pływaku źle wlutowany uchwyt Wink

JT
Edytowane przez Jacek T dnia 01.01.2017 14:55
www.motocyklejacka.pl
 
www.motocyklejacka.pl
merh
przypadłosc była,ale sie skonczyła.Przyczyna była zbyt luzno spasowana przepustnica.Tak na przyszłość Smile
>:)
 
Stary
zubr9471 napisał(a):

ja regeneruje gaźniki w swoim warsztacie (przepustnica + pasek)


Jaki koszt przepustnica + uszczelnienie korpusu? Dwa Pegazy U1?
Fabryka Junaków
Zapraszamy na http://www.fabryk...
 
jacekniemiec
Witam,

odgrzewając temat mam do Was pytanie - czy ktoś z Was regenerował gaźnik u pana Jacka Janickiego z Godzieszy i ma jakieś doświadczenia ?
Z tego co sobie przypominam , to Kolega Merh regenerował u Jacka gażnik .
Zadowolonym się jest po takiej regeneracji ?
Pozdrawiam.
 
zdzicho
widzę, że Puszczykowo zeszło na drugi plan
JUNAK M10 RAMA 25538 1961R./ MW-750M RAMA R12ŻT5219 1974R.
 
tel.888599749  heyah
Michal
Kumpel robił do emki. Podobno dobrze zrobione. Z tym że polegało to tylko na naprawie korpusu i przepustnicy. Żadnych dysz, iglic itp.
Michał
M-10 1961
 
ropsonn
Trzeba zapukać do Merha i zapytać o opinię
 
Halcik
Moja jest pozytywna, robiłem między innymi Gm24U2
Moje maszyny
MZ ES 250/2 68
MZ TS 250/1 76
OSA M50 59
OSA M52 65
WSK M06B1 125 69
WSK KOS 85
 
merh
https://youtu.be/...

https://youtu.be/...

Oba robione przez Jacka / tutejszego "zubra"
>:)
 
Przejdź do forum:

10,829,539 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2018 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.