15 September 2019 23:06
Translator
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

bank
08.09.2019 11:53
Kupie automat zmiany biegów nowy typ regulowany dwoma śrubkami ktos ma ???

Suchy
27.07.2019 19:54
motorcyclesm10, zrób swoją spręzynkę do nowego ze szprychu rowerowej, tylko zeby oczko nie było za duże, u mnie chodzi malinowo

Vicia
20.07.2019 19:53
Dziękuję za podpowiedź. Wink[b]

adam_r100gs
20.07.2019 17:16
Niechaj tamkoledzy pomierzą, ja tylko dodam, że musisz wsadzić w główkę wałek, bo ścianka się zapadnie:> Akurat wymiar wałka mi tu już kolega podawał...

Vicia
17.07.2019 23:08
Hey chłopy.-zapytanie jakie powinny być numeratory do numerów które są na główce ramy.Chodzi mi o rozmiar.Podrzuci ktoś?

motorcyclesm10
17.07.2019 10:02
Poszukuję zestawu naprawczego aparatu zmiany biegów nowy typ ktoś cos

Czarny
10.07.2019 14:50
Brać

CZESIO1958
10.07.2019 10:35
Brać Grin Nawet bez papieru Pfft

Archiwum shoutboksa
Language Switcher
Przetłumacz stronę

Zobacz temat
SFM Junak » Garaż Tuningu » Silnik
 Drukuj temat
TŁOKI BEZ ROWKÓW PIERŚCIENIOWYCH
Maly_sps
Witam, jestem świeży na forum i nie wiem co daje pierscien gorny opuszczony o 1mm wzgledem WRO ?
Z jakiego powodu ktoś to zrobił?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
 
merh
mozna wpuscic tłok w głowicę o ten 1mm lub troche wiecej. Daje wiekszy stopien sprezania,co faktycznie przekłada sie na osiągi motocykla,przynajmniej u mnie Smile to tak w skrocie. Ogolnie to jest taki problem,ze junaka produkowali w czasach ujowych paliw.Miały mała liczbe oktanową i wymagały mniejszego cisnienia,aby nie nastapiło spalanie stukowe,co u mnie np. poskutkowało rozpadem tłoka.Oryginał ma chyba 7:1,przecietny po remoncie 6,5:1. Dzisiaj mamy wahe 98 i mozemy smiało gnać pod 9,5:1. Smile

Tak wyglada tłok na duze CR. Ten od legry. Działa nawet po spawaniu Grin

lh4.googleusercontent.com/-FtEzJ7v44uQ/T06Eg1lBq6I/AAAAAAAAIAQ/jwu4Ul7wYFY/w640-h480-no/29-02-12_1954.jpg
>:)
 
Maly_sps
Rozumiem, a czy ten tłok posiada większy wymiar od osi sworznia do wierzchołka denka- czy poprostu większe "wpuszczenie" do głowicy jest realizowane np poprzez zmniejszenie wysokości cylindra?

Połączony z 07.01.2015 16:22:
mam na myśli oczywiście tłok od użytkownika duell99
Edytowane przez Maly_sps dnia 07.01.2015 16:22
 
kupiec
Tłoczek od Karola fajniutki,pierscionki w porownaniu z moimi obecnymi ( od pani Krysi) robią wrażenie.Żeby uzyskać większe sprężanie niestety trzeba co nieco dłubnąć przy głowicy.Smile
 
Julek
Witam i przepraszam że tu piszę ale potrzebuję kontakt do kolegi Duell99, mail bądź tel. (Duell99 chyba nie widzi mojej wiadomości z PRIV) Potrzebuję tłoki z AK 20 pod pierścienie od Seata.
Pozdrawiam, mój tel: 791875577
 
duell99
CZESC tloki ak 20 +sworzeń + zapinki + pierscienie samochodowe - update cen :

tlok 68 pln , rowki i wiercenie 22 , pierscienie - zalezy od rozmiaru - info na priv , przesylka 15 pln .

dostepne ( podaje średnice cylindra - tłoki są w "minusie" ) - nominal 75.00 , 1 szlif ( 75.25 ) , 2 szlif ( 75.50 ) 3 szlif (75.75) 4 szlif (76.00),

nie moge dopasowac pierscieni do wymiarow 75.25 i 75,75 - moze ktos ma jakies typy ?? w tej chwili tylko opcja z oryginalnymi
Edytowane przez duell99 dnia 05.05.2015 06:35
 
arekba
Wiem, że tak z czapki, ale jak wygląda sprawa z doszlifowaniem zamków w tym przypadku o 0,8mm i dopasowaniu do 70.25 z pierścieni 70.50 ???
Czy błąd kształtu będzie na tyle duży, że wpłynie na pracę układu pierścień - gładź ? czy będzie zbieżny z tolerancjami produkcyjnymi ?
Nie wiem jak wygląda produkcja pierścieni ale czy nie robi się ich z "rury" o średnicy większej od docelowej średnicy cylindra ?? skąd bierze się "sprężystość" pierścienia ???

i jeszcze jedno - czy da się oszacować, czy po 40kkm starczy materiału na szlif na pierwszy, czy już na drugi nadwmiar?
wiem, że wyjdzie to z pomiarów, ale czy z "doświadczenia" można szacować zużycie gładzi po takim okresie (gdzieś po 35kkm zostały wymienione pierścienie)
Edytowane przez arekba dnia 06.05.2015 10:32
 
duell99
arekba napisał(a):

Wiem, że tak z czapki, ale jak wygląda sprawa z doszlifowaniem zamków w tym przypadku o 0,8mm i dopasowaniu do 70.25 z pierścieni 70.50 ???
Czy błąd kształtu będzie na tyle duży, że wpłynie na pracę układu pierścień - gładź ? czy będzie zbieżny z tolerancjami produkcyjnymi ?
Nie wiem jak wygląda produkcja pierścieni ale czy nie robi się ich z "rury" o średnicy większej od docelowej średnicy cylindra ?? skąd bierze się "sprężystość" pierścienia ???



nie polecam doszlifowywania z innego wymiaru bo pierscien nie bedzie sie ukladal prawidlowo - trzeba zamowic pierscienie na konkretny wymiar .
 
Damian
Czołem!
Sprężystość pierścienia to głównie jego materiał, pierścień powinien mieć odpowiednią średnicę (taką jak cylinder). Szczelność pierścienia uzyskuje się poprzez docisk pierścienia od wewnętrznej strony (od tyłu) poprzez gazy z komory spalania.

Damian
 
arekba
już znalazłem jak to się robi.
jakby ktoś był zainteresowany http://www.google...08B1?cl=en
 
Flesz
Do spokojnego pykania można doszlifować zamek z rozmiaru większego o jeden stopień, zwłaszcza, że średnica jest stosunkowo duża w porównaniu do grubości. Na tyle pierścień się ułoży i dotrze. Dla ostrzejszej jazdy czy wyższych parametrów silnika wskazane jest dobranie pierścienia pod konkretny szlif.
Pozdrawiam
Flesz
 
duell99
aktualizacja cen

tłok 70 , rowki + wiercenie 25 , pierscienie zalezy od wymiaru ( 40 - 65 pln )
wysylka - zalezy od opcji ( kurier - 15 , poczta p - 12 )
ceny na 01.12.2015
 
arekba
zostały Ci tam jeszcze jakie tłoki ? W szczególności 2gi szlif ?

Arek
 
Marcin
Karol prosimy Cię do tablicy.
potrzebuje tłok na 1 szlif. Pierścienie mam załatwione we własnym zakresie.
Scrambler 616 .349
 
ropsonn
A ja poproszę 76.00 sztukę jedną
 
Przejdź do forum:

12,764,282 unikalne wizyty

Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2019 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.